© wijkplatformburgwal

WIJKDINER VRIJWILLIGERS GEZOCHT 24 JUNI 2023

Nu de winter zijn einde nadert zijn we met de vrijwilligers die het Wijkdiner verzorgen om tafel gegaan. We hebben onder het genot van een kop koffie de eerste stappen gezet. In 2023 hopen we toch echt met elkaar als bewoners er een mooie happening van te maken op een hopelijk mooie zomerse avond. We hebben een datum geprikt rondom de langste dag. Dat betekent dat we hebben gekozen voor zaterdag 24 juni a.s.

Noteer deze datum alvast in de agenda. Inschrijven kan nu nog niet. Alle bewoners ontvangen medio april een persoonlijke uitnodiging in de brievenbus. Daarop staat alle informatie die van belang is, zoals inschrijving en betaling.

Wel willen we dit jaar meer bewoners in de gelegenheid stellen om deel te nemen. We rekenen erop dat  ongeveer 200 Burgwallers onderling contact met elkaar gaan maken in een ongedwongen en intieme sfeer, waarbij we genieten van een heerlijke maaltijd, een zomers drankje en wat muzikale ondersteuning.

Niets staat een mooi wijkdiner in de weg zou je denken. Toch is dat niet helemaal waar. Zoals je zult begrijpen kunnen wij als medebewoners dit evenement niet alleen organiseren. Wij hebben jou nodig. We kunnen hulp gebruiken bij de opbouw van het “brugrestaurant”, het maken van een voorgerecht en/of nagerecht, wat ondersteuning bij de bediening en uiteraard bij het bedenken van nog meer leuke ideeën, zoals bijvoorbeeld het verzorgen van wat muzikale ondersteuning.

Het fijne is dat je dit keer als vrijwilliger ook gewoon aan tafel kunt aanschuiven om in contact te komen met de medebewoners. Het is dus een kwestie van genieten en ondersteunen.

Ons thema voor dit jaar is “Diner de Tout”. De vertaling zegt dat het betekent: “Van alles wat en voor iedereen wat”. We denken hierbij aan de Franse manier van samen eten en drinken. We maken eten voor elkaar, we halen het eten op bij diverse aanbieders, zodat er voor iedereen iets lekkers is en we zoeken gedurende de avond zoveel mogelijk contact met andere bewoners. Lijkt het je leuk? Schrijf in zodra dat kan en geef vooral nu al aan dat je een bijdrage wilt leveren aan hopelijk een onvergetelijke, mooie en warme avond.

Wil je meehelpen en een kleine bijdrage leveren aan het Wijkdiner “Diner de Tout” Burgwal 2023?

Wij rekenen op jullie steun!!

AANMELDEN OF INFORMATIE